Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

Här kan föreningar få sin talan, lägg en tråd för varje enskild förening, information om träffar och liknande.

Moderator: Hedersmedlemmar

Himax
Stickling
Stickling
Inlägg: 18
Blev medlem: 02 jan 2012, 11:14
Ort: Katrineholm

Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

Inlägg av Himax » 07 mar 2012, 22:17

Hejhopp!

Idag har vi träffats ett par killar i Katrineholm för att diskutera och fixat lite ang en start utav en Akvarieförening för Katrineholm med omnejd, (Flen,Vingåker etc.).

Allting är i princip färdigt för en registrering och uppstart utav föreningen.
Förslag till stadgar är klart, alla papper som skall skickas in för registrering osv har vi.. Det enda anledningen till att vi egentligen inte startat den ännu är att vi skulle vilja ha en träff med fler intressenter innan, för förslag på förändringar i stadgar, fler intressenter på styrelseplatser samt kunskap och intresse överlag.

Så tanken med detta inlägg är att just se om det finns några där ute som skulle vara intresserade utav att komma på detta möte, vars datum ej ännu är bestämt?

Vid frågor och funderingar är det bara att skriva av sig här på forumet eller att skicka ett PM till mig.


Mvh Hampus

Himax
Stickling
Stickling
Inlägg: 18
Blev medlem: 02 jan 2012, 11:14
Ort: Katrineholm

Re: Nystart utav akvarieförening med säte i Katrineholm

Inlägg av Himax » 20 mar 2012, 19:00

Datum för sista mötet innan uppstart är nu spikat. Lördag den 14 april kl 16.00 på Biblioteket i Katrineholm kommer det hållas.

Alla är välkomna, och jag ser gärna att ni "anmäler" er så vi vet om någon fastnat i trafiken eller liknande. :)

Vid frågor om tex vägbeskrivning eller liknande, skicka ett PM till mig.

Skriv svar

Återgå till "Föreningar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster