Akvarium 546 liter, MH, ADA lily pipes.

Har du fått en massa yngel? Köpt för mycket grus? Sälj det här.
Annonser flyttas automatiskt efter 6 månaders inaktivitet till ARKIV!

Moderator: Hedersmedlemmar

henriklh
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 feb 2009, 21:42

Akvarium 546 liter, MH, ADA lily pipes.

Inlägg av henriklh » 16 maj 2015, 13:47

Akvarium säljes: 130x70x60

Köpt för två år sedan av Södermalms akvarieaffär för 4500. Transparent silikon, 10 mm glas (ej OW). Svartmålad baksida. Inga mittstag och ett täckgas låter dig ha en armatur med en koncentrerad ljuskälla utan irriterande skuggor.

Står ute och är tömt, tror inte att det finns några repor, men det behöver såklart putsas till lite.

Jag har även ett TUNZE Comline Filter [3166.500], som passar fint. Det är ungefär lika gammalt som burken.

Finns även en 150w MH-armatur som kan gå följa med ifall intresse finns, det är den som är på den här bilden: http://41.media.tumblr.com/43e4e45da9a8 ... 1_1280.jpg

Allt för 2500 verkar väl rätt rimligt? Kan även sälja separat.

Jag kan även sälja en försvarlig mängd av helt oanvänd sand från Södermalms akvarieaffär. Samt ADA lily-pipes (15 år gamla, men använda i kanske tre år sedan dess i kartong) som passar Eheims större filter (insuget är grövre än utblåset), insuget är lite trasigt längs ned, men man måste ändå ha nät där om fiskar inte ska fastna (tro mig) så det spelar inte så stor roll.

Intressanta inbyten skulle kunna vara stora bitar svart filtermatta, eller ATK-pump med kapacitet på 10 000 - 15 000 liter/timme.

Messa gärna på: 073-586 29 26

Finns i Örby, Stockholm (nära mässan/Högdalen)

/Henrik

Återgå till "Annat säljes"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst