Gillar den här lilla växten skarpt! Riktigt fin! I klass med Staurogyne sp.
Cryptocoryne petchii 'Pink' ("O.Knott Bonsai variety") _________________ "För en subversiv hippie på driven var en snut en lakej och en gris. När jag numer hör dom invektiven är det jag som kallar på polis" -Ola Magnell
Jag köpte en crypt som jag slarvade bort artnamnet på. Nu kan jag inte minnas om det var petchi eller parva. Tror det är parva. Hur som helst så är den också väldigt trevlig. Liten och nätt.
Jag gillade belysningen, är verkligen 2 x 2,5 W IKEA Day light ljus lampor ok, visserligen hade han ingen CO2...skulle det funka med CO2. är det någon som har testat+
Jag har den inte själv, men det vore inte fel att ha det =) _________________ "För en subversiv hippie på driven var en snut en lakej och en gris. När jag numer hör dom invektiven är det jag som kallar på polis" -Ola Magnell
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan inte bifoga filer i detta forum Du kan inte ladda ner filer i detta forum